söndag 25 april 2010

Jätte skojig vecka!

må-to hade jag skola, hade ganska långa dagar må-ons men kvällarna har varit destu bättre!

På tisdag hade jag chans att sola lite vid polen efter skolan och sen for jag med alex och jonna till Valletta för att kolla på värdens bästa step dansare som hade en stor show! DET var helt super heftigt! Har inte sett så mycket steppande förut men det var helt sjukt bra, de var så duktiga. Fattar inte hur det ens är möjligt. De steppade bl.a. samtidigt som de jonglerade, steppade på stegar m.m. Underbar show! Tap reloaded hette den.

På onsdag kväll hade Monica från Polen fixat en Polsk middag. Gått va det och kul hade vi. En hade med gitarr så vi sjöng också. Gillar sånt!

På torsdag kväll var jag igen på jazz och modern dans timmar vilket igen var jätte kul. Efter det hann jag vara lite med på spanish party på residensen.

På fredag var vi till ett sjukhus och observerade fys tillfälle med MS patient. Sen låg jag i solen och pluggade och på kvällssidan var jag med jonna i birkirkara och shoppade och sen lagade vi middag. Efter det var det Paceville som gällde. Hade riktigt skojigt. Nästan hela footloose baren var full med folk från residens.. Var också en sväng till fuego och dansade salsa (försökte iallafall )med någån salsa gubbe där :P. Åt också ham & cheese creps.ååå dom e så goda!

På lördagen var jag med hanna å jonna hela dagen och solade och simmade i Golden bay. Blev ännu brunare!!! De var sååå skönt att simma i de stora vågorna!
Sen var vi på lenkki med hanna å sen lagade vi middag och sen var det white trash bash fest på residens.. alla slarvigt klädda..drack vin och sangria.. mmmm det var kul!försökte prata franska men kom inte ihåg typ någonting.. blandar bara med spanskan..:(

Idag söndag har jag pluggat hela dagen, sen planerade vi vår vappen fest/ finska fest som vi ska ha 1 maj och sen var det lenkki med hanna igen ;)

Imorgon ska jag ha en presentation på nutrition timmen.. bajs.. hatar sånt.. har om nutritional requirement in ill-health(post-op,cancer,infections,post-fractures)

Byebye..
Jo annars häljens nyhet är att Teemu skaffat Facebook!!! jeee hyvä teemu!



.

1 kommentar:

  1. jag å sku vill bli brun... Lika brun som förra åre hisin tidin;) Du verkar iallafall ha e kul, mat å fester=)

    SvaraRadera