söndag 18 april 2010

stressad över allt jag borde/vill hinna med..

Halåj... senaste veckan var det skola, pluggande och träning som gällde. Har jätte mycket som borde göras just nu. Plugga inför tenterna, göra alla uppgifter plus träna och hinna vara social samt njuta av Mata.

På torsdag kväll var jag igen på moderndans och jazz timme..Det var igen helt super kul och gjorde mig så glad mitt i allt pluggande ;) Dans gör mig lycklig!

På fredag eftermiddag åkte jag med hanna å jonna till sliema för att shoppa. Köpte bl.a. bikini, kjol och topp. På kvällen åt vi tortillas och ugnsäppel och drack vin. Sen var vi ute vid baren på residensen. En massa folk där igen.Kul!

På lördag var vi 60 stycken som åkte på en day trip till Gozo. resan årdnades från residense. Vi besökte citadella(gamla stan i Victoria), Xlendi, azure window, och en jätte vacker strand. Vi var också till en restaurang och åt. Jag åt spenat ravioli..Mums..

På kvällen var vi till en pub i Lija o drack sangria ;)

Idag söndag for jag ut å springa på morgonen. Det var en massa folk längs en väg för de väntade på påven som skulle åka förbi där eftersom påven varit på Malta lö-sö. Jag stannade där för tänkte det skulle vara coolt att se påven. Väntade en timme och sen åkte påven förbi i en vit "kopp", han vinkade åt "mig"! Sen var jag ut å sprang en timme och sen har jag nästan gjort på skoluppgifter hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar