måndag 12 april 2010

Back to school!

Idag steg jag upp lite efter halv 8.. for på 1 timmes morgonlenkki. Skönt!Dagen börjar alltid så bra om man tränar på morgonen tror jag ska göra det imorgon också. Och speciellt att fara ut och springa tar ju inte lång tid. Det är det jag gillar med löpning. Man behöver bara sätta på sig träningskläder och så far man. Tar mycket mindre tid det än att t.ex. fara till gymet el liknande.

Sen var jag till posten som endast är öppen mellan 8.30-12.45! tycker det är konstiga öppethållningstider. Och sen var jag och köptegrönsaker och frukter från gatuförsäljare eller vad man nu ska kalla det. De finns små lastbilar överall här på gatorna där man får köpa färska frukter och grönsaker billigare än i butiken.

Hade skola från 12.30-17.30. Hade neuro, cardio och nutrition. Fick också veta när vi har våra tenter. Har vår första den 1 juni och sista troligen den 17 juni. Har 5 tenter plus en praktisk tent.. Huhhu.. och de flesta var bara en timmes tenter. Börjar bli ganska nervös för det är så mycket att läsa, lite tid att skriva, man vet inte alls hurudana tenterna här är och det är på engelska. Kommer nog inte att få godkänt i dem.. hmm men ska förståss försöka!

Efter skolan var jag i bibban och läste till 7 och sen for jag med två andra tjejer från residensen och testade en street dans timme. Lärarn och movesena gillade jag men det var tråkigt för oss eftersom de tränar inför en show som de ska ha i sommar så egentligen gjorde vi inte så mycket. Så betalade 6 euro i onödan.. nå nu vet jag att det är onödigt att gå dit mera.

Så kom hem efter 9..lagade mat åt mej och jaa nu sitter jag såklart å bloggar å facebookar.. är facebook beroende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar